Мішіна, Л. М. (2009) Феноменологія інтелектуально-творчої обдарованості. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (142). pp. 84-89.
|
Text
142-82-87.pdf Download (496kB) | Preview |
Abstract
У статті проаналізовано соціально-психологічний аспект інтелектуально-творчої обдарованості особистості. Акцентовано увагу на проблемах формування та розвитку творчості людини в умовах соціуму.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | творчі здібності особистості ; розвиток творчої особистості |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 05 Jul 2019 11:37 |
Last Modified: | 05 Jul 2019 11:37 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1540 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |