Теоретичні підходи до проектування компонентів навчання географії у загальноосвітній школі

Козаченко, І. О. (2009) Теоретичні підходи до проектування компонентів навчання географії у загальноосвітній школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 142). pp. 54-58.

[img]
Preview
Text
142-52-56.pdf

Download (487kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються питання сутності процесу навчання, проектування його структури, надається опис компонентів навчання географії у загальноосвітній школі.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: навчальний процес в школі ; компоненти навчального процесу ; навчання географії
Subjects: Природничі науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут природничих наук
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 05 Jul 2019 10:51
Last Modified: 17 Apr 2020 13:45
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1531

Actions (login required)

View Item View Item