Козаченко, І. О. (2009) Теоретичні підходи до проектування компонентів навчання географії у загальноосвітній школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 142). с. 54-58.
|
Text
142-52-56.pdf Download (487kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядаються питання сутності процесу навчання, проектування його структури, надається опис компонентів навчання географії у загальноосвітній школі.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | навчальний процес в школі ; компоненти навчального процесу ; навчання географії |
| Теми: | Природничі науки Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 05 Лип 2019 10:51 |
| Останні зміни: | 17 Квіт 2020 13:45 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1531 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




