Соціально-мотиваційна підсистема вивчення іноземних мов студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів

Орлова, Н. В. (2011) Соціально-мотиваційна підсистема вивчення іноземних мов студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (206). pp. 103-108.

[img]
Preview
Text
orlova_2.pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

У статті детально аналізується комплексність поняття "мотивація", її складових компонентів, вплив соціального середовища на формування і підтримання мотивації, важливості урахування орінтації мотивації, а також необхідності вивчення реального мотиваційного підгрунтя, пов'язаного з опануванням ІМ, у студентів немовних спеціальностей, зокрема психологічних факультетів, ВНЗ.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: мотивація ; зовнішня мотивація ; внутрішня мотивація ; інструментальна орієнтація мотивації ; інтегративна орієнтація мотивації ; асимілятивна орієнтація мотивації ; мотиваційна інтенсивність
Subjects: Філологічні науки
Педагогічні науки
Психологічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 04 Jul 2019 11:25
Last Modified: 04 Jul 2019 11:25
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1514

Actions (login required)

View Item View Item