Орлова, Н. В. (2011) Соціально-мотиваційна підсистема вивчення іноземних мов студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (206). с. 103-108.
|
Text
orlova_2.pdf Download (3MB) | Перегляд |
Резюме
У статті детально аналізується комплексність поняття "мотивація", її складових компонентів, вплив соціального середовища на формування і підтримання мотивації, важливості урахування орінтації мотивації, а також необхідності вивчення реального мотиваційного підгрунтя, пов'язаного з опануванням ІМ, у студентів немовних спеціальностей, зокрема психологічних факультетів, ВНЗ.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | мотивація ; зовнішня мотивація ; внутрішня мотивація ; інструментальна орієнтація мотивації ; інтегративна орієнтація мотивації ; асимілятивна орієнтація мотивації ; мотиваційна інтенсивність |
Теми: | Філологічні науки Педагогічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 04 Лип 2019 11:25 |
Останні зміни: | 04 Лип 2019 11:25 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1514 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |