Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Соціально-мотиваційна підсистема вивчення іноземних мов студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів

Орлова, Н. В. (2011) Соціально-мотиваційна підсистема вивчення іноземних мов студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (206). с. 103-108.

[img]
Перегляд
Text
orlova_2.pdf

Download (3MB) | Перегляд

Резюме

У статті детально аналізується комплексність поняття "мотивація", її складових компонентів, вплив соціального середовища на формування і підтримання мотивації, важливості урахування орінтації мотивації, а також необхідності вивчення реального мотиваційного підгрунтя, пов'язаного з опануванням ІМ, у студентів немовних спеціальностей, зокрема психологічних факультетів, ВНЗ.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: мотивація ; зовнішня мотивація ; внутрішня мотивація ; інструментальна орієнтація мотивації ; інтегративна орієнтація мотивації ; асимілятивна орієнтація мотивації ; мотиваційна інтенсивність
Теми: Філологічні науки
Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 04 Лип 2019 11:25
Останні зміни: 04 Лип 2019 11:25
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1514

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу