Василенко, М. П. (2009) Освітній контекст комунікативних лінгвістичних ідей у царині філософської думки. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 140). с. 119-125.
|
Text
140-119-125.pdf Download (535kB) | Перегляд |
Резюме
У статті проаналізовано освітній контекст комунікативних лінгвістичних ідей у царині філософської думки. Відзначається, що мислителі від античності до першої пол. 19 ст. зверталися до мови й вважали вкрай необхідним вивчати її як на рівні логіки та граматики, так і на рівні особливостей її використання.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | філософія освіти ; мовна освіта ; комунікативні ідеї у європейській філософській думці |
| Теми: | Філологічні науки Філософські науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 29 Серп 2018 12:37 |
| Останні зміни: | 29 Серп 2018 12:37 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1403 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




