Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Критерії, показники та рівні визначення професійної педагогічної спрямованості майбутніх учителів

Квас, В. М. (2008) Критерії, показники та рівні визначення професійної педагогічної спрямованості майбутніх учителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 66-72.

[img]
Перегляд
Text
131-66-72.pdf

Download (508kB) | Перегляд

Резюме

У цій статті обґрунтовано критерії та показники та рівні визначення професійної педагогічної спрямованості. Наголошено, що на практиці існує проблема невідповідності ступеня розвитку певного показника до реально існуючого. З цією метою запропонована структурна модель розвитку професійної педагогічної спрямованості

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: мотивація навчання у ВНЗ
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 20 Лип 2018 13:39
Останні зміни: 10 Квіт 2020 09:14
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1319

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу