Дидактичні можливості міжпредметної інтеграції при вивченні мовознавчих дисциплін студентами спеціальності "Початкове навчання"

Потєха, Л. І. (2009) Дидактичні можливості міжпредметної інтеграції при вивченні мовознавчих дисциплін студентами спеціальності "Початкове навчання". Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). pp. 107-114.

[img]
Preview
Text
131-107-114.pdf

Download (504kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто місце і значення інтегрування навчального матеріалу у вищій школі; досліджено специфіку організації та методичні можливості проведення інтегрованих занять з лінгвістичних дисциплін у процесі мовно-мовленнєвої підготовки студентів спеціальності „Початкове навчання”.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтегроване навчання у ВНЗ ; інтегровані заняття з мовознавчих дисциплін у ВНЗ
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 20 Jul 2018 11:35
Last Modified: 20 Jul 2018 11:35
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1297

Actions (login required)

View Item View Item