Потєха, Л. І. (2009) Дидактичні можливості міжпредметної інтеграції при вивченні мовознавчих дисциплін студентами спеціальності "Початкове навчання". Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 107-114.
|
Text
131-107-114.pdf Download (504kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто місце і значення інтегрування навчального матеріалу у вищій школі; досліджено специфіку організації та методичні можливості проведення інтегрованих занять з лінгвістичних дисциплін у процесі мовно-мовленнєвої підготовки студентів спеціальності „Початкове навчання”.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | інтегроване навчання у ВНЗ ; інтегровані заняття з мовознавчих дисциплін у ВНЗ |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 20 Лип 2018 11:35 |
Останні зміни: | 20 Лип 2018 11:35 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1297 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |