Петрюк, І. М. (2008) Соціально-педагогічна допомога дезадаптованим школярам у навчальних закладах Росії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 106-111.
|
Text
122-106-111.pdf Download (480kB) | Перегляд |
Резюме
У статті простежено розвиток російської педагогічної думки з проблеми організації педагогічної допомоги дітям ризику шкільної дезадаптації; проаналізовано досвід загальноосвітніх шкіл Російської Федерації щодо створення класів компенсуючого навчання, педагогічної уваги та вирівнювання і соціально-педагогічного супроводу дітей з проблемами розвитку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | класи компенсуючого навчання |
Теми: | Педагогічні науки Соціальна робота |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Лип 2018 11:40 |
Останні зміни: | 23 Квіт 2021 10:28 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1257 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |