Колбіна, Л. А. (2008) Критерії, показники та характеристика рівнів сформованості соціально-ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів початкової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 71-78.
|
Text
123-71-78.pdf Download (506kB) | Перегляд |
Резюме
У статті охарактеризовані критерії, показники та рівні сформованості соціально-ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів початкової школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | професіоналізм соціального педагога ; соціально-ціннісні орієнтації ; майбутні учителі початкової школи |
Теми: | Педагогічні науки Соціальна робота |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Лип 2018 10:33 |
Останні зміни: | 10 Квіт 2020 09:25 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1231 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |