Бевз, О. П. (2008) До питання про підтримку і розвиток обдарованості в освіті США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 14-17.
|
Text
126-14-17.pdf Download (485kB) | Перегляд |
Резюме
В статті зроблена спроба дослідити розвиток поняття ”обдарованість”, розмежувати його з поняттями „талант”, „геній” тощо. Підкреслюється значущість соціального середовища для підтримки і розвитку обдарованості в США.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | талант ; стенфордське дослідження ; відповідальність батьків |
Теми: | Педагогічні науки Соціальна робота |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Лип 2018 11:29 |
Останні зміни: | 08 Квіт 2020 10:52 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1202 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |