Шпак, В. П., Шпак, В. М. (2008) Первинні і вторинні причини порушень поведінки важковиховуваних дітей як проблема реабілітаційної педагогіки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 142-147.
|
Text
121-142-147.pdf Download (486kB) | Перегляд |
Резюме
Виникнення важковиховуваності в дітей здебільшого провокується причинами, що мають первинний чи вторинний характер. Значне місце з-поміж них займають різного роду депривації
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | девіантна поведінка дітей ; важковиховувані діти ; педагогічна реабілітація занедбаної дитини |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 22 Черв 2018 12:24 |
Останні зміни: | 13 Квіт 2020 12:43 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1091 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |