Елементи, в которих рік: 1999
Число елементів: 10. Герасімова, Н. Є. (1999) Вплив внутрішнього конфлікту на розвиток професійного потенціалу особистості. Соціально-психологічне забезпечення гуманітарної освіти спеціаліста технічного профілю: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Ч. 1). с. 66-71. ISSN 5-7763-2441-6 Герасімова, Н. Є. (1999) Внутрішній конфлікт та порушення взаємовідносин у педагогічному спілкуванні. Університетська педагогічна освіта як шлях гуманізації суспільства : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (Ч. ІІ). с. 26-29. Гоцуляк, В. В. (1999) М. Грушевський і українська історична наука (1880-ті рр. XIX-початок XX ст.): історіографія проблеми [Електронний ресурс] : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. доктора історичних наук. Дніпропетровський державний університет, Дніпропетровськ. Павкин, Д. М. (1999) Территория Белерианд произведениях Дж. Толкиена: опыт концептуального анализа текста. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 11). с. 67-76. Рибалка, Л. В. (1999) Педагогічні аспекти індивідуалізації навчання в умовах переходу до особистісно орієнтованої освіти. Проблеми освіти: наук.-метод. зб. (Вип.16). с. 30-35. Рибалка, Л. В. (1999) Педагогічні аспекти формування готовності майбутніх учителів до індивідуалізації навчання. Університетська педагогічна освіта як шлях гуманізації суспільства: Матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 21-23 квітня 1999 року (Ч. 1). с. 236-239. Рибалка, Л. В. (1999) Проблеми готовності майбутніх учителів до індивідуалізації навчання. Наука і сучасність (Ч. 1). с. 78-85. Рибалка, Л. В. (1999) До питання індивідуалізації процесу навчання іноземними мовам на немовних факультетах. Соціально-педагогічне забезпечення гуманітарної освіти спеціаліста технічного профілю. 90 -94. Рибалка, Л. В. (1999) До питання індивідуалізації навчання (теоретичний аспект). Наукові записки, XXXV (Ч. 1). с. 140-145. Синявська, Л. І. (1999) Історичне районування України (Історіографічний аналіз). Вісник Черкаського університету: Серія Історичні науки (12). с. 99-102. |