Елементи, в яких Відділ: "Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва" та Рік: 2015
Число елементів: 20. BBorkach, E., Gál, S. (2015) Portfolio in the Quality Assurance System of Training of Future Teachers in Hungary. American Journal of Educational Research, Vol. 3 (№12B). с. 11-15. VVámos, X., Barkáts, J., Тарасенкова, Н. А. (2015) Наука и образование Новое измерение. Педагогика и психология, III (29), выпуск : 57, 2015. Rose Hill Ltd., Будапешт. ААрхипова, С. П., Смеречак, Л. І. (2015) Освіта молодих людей з вадами психофізичного розвитку як умова їхньої інтеграції в соціум. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 10). с. 14-19. ISSN 2076-586Х ББоккач, Е. И. (2015) Портфолио в системе обеспечения качества подготовки будущих учителей в Венгрии. Американский журнал исследований в области образования, 3 (126 Б). с. 11-15. Бурда, М. І., Тарасенкова, Н. А. (2015) Геометрія : підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Освіта, Київ. Білик, В. В. (2015) Сутність інвестицій та наукові підходи до інвестиційної діяльності. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, Т. 2 (№ 2). с. 112-115. ВВаривода, Т. (2015) Робота з особистим потенціалом клієнта як вихід зі складної життєвої ситуації. Двадцять шоста наукова сесія Осередку Наукового товариства ім. Шевченка у Черкасах : Матеріали доповідей на засіданнях секцій і комісій / За ред. В.В. Масненка. с. 162-167. (У процесі публікації) ГГареєва, О. (2015) Соціально-педагогічна робота з людьми, які мають обмежені функціональні можливості. Двадцять шоста наукова сесія Осередку Наукового товариства ім. Шевченка у Черкасах : Матеріали доповідей на засіданнях секцій і комісій / За ред. В.В. Масненка. с. 150-152. Гвоздь, Л. (2015) Соціально-педагогічна робота з прийомними сім’ями. Двадцять шоста наукова сесія Осередку Наукового товариства ім. Шевченка у Черкасах : Матеріали доповідей на засіданнях секцій і комісій / За ред. В.В. Масненка. с. 153-156. Герасимова, І. В., Герасімова, Н. Є. (2015) До питання психологічної допомоги в екстремальних ситуаціях. Психотерапевтичний діалог як засіб надання психологічної допомоги при прихотравмі : матеріали ІІ-го Всеукраїнського науково-практичного круглого столу. с. 5-9. Герасимова, І. В., Герасімова, Н. Є. (2015) Проблеми діалогу у психології. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (1). с. 25-30. Герасімова, Н. Є., Герасимова, І. В. (2015) Особливості копінг-поведінки як стратегії дій особистості. Вісник Черкаського університету. Серія "Педагогічні науки" (№ 37). с. 28-34. ISSN 2076-586Х Герасімова, Н. Є., Герасимова, І. В. (2015) До питання внутрішньоособистісного конфлікту в контексті адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (34). с. 26-33. ДДепта, М. (2015) Кращі практики впровадження технології зміни в К-12. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 3 (12В). с. 41-56. ККонограй, В. (2015) Впровадження принципів Болонського процесу в систему вищої освіти країн Балтії. Двадцять шоста наукова сесія Осередку Наукового товариства ім. Шевченка у Черкасах : Матеріали доповідей на засіданнях секцій і комісій / За ред. В.В. Масненка. с. 147-150. ЛЛевченко, О. (2015) Соціально-психологічні проблеми людей похилого віку. Двадцять шоста наукова сесія Осередку Наукового товариства ім. Шевченка у Черкасах : Матеріали доповідей на засіданнях секцій і комісій / За ред. В.В. Масненка. ППаламарчук, О. О., Біда, О. А. (2015) Методика навчання освітньої галузі : лабораторний зошит. [Навчальний матеріал] Паламарчук, О. О., Біда, О. А. (2015) Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство» : лабораторний зошит. [Навчальний матеріал] ЧЧістякова, Т. (2015) Гендерні відмінності в поведінці і діяльності студентів. Двадцять шоста наукова сесія Осередку Наукового товариства ім. Шевченка у Черкасах : Матеріали доповідей на засіданнях секцій і комісій / За ред. В.В. Масненка. с. 167-170. ШШульга, Н. (2015) Будівництво детектора для синергетичної системи освіти на основі стандартів якості. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 3 (12Б). с. 36-40. |