Репозитарій ЧНУ

Кращі практики впровадження технології зміни в К-12

Депта, М. (2015) Кращі практики впровадження технології зміни в К-12. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 3 (12В). с. 41-56.

[img]
Перегляд
Text
education-3-12b-9.pdf

Download (281kB) | Перегляд

Резюме

Це дослідження досвіду конкретного шкільного плану з перетворенням до навчання 21-го століття і навчання за допомогою реалізації технологій на шкільному рівні. Дослідження розглядає успішні впровадження технологій на основі аналізу даних інтерв'ю від адміністраторів шкільних рад і виконробів, що беруть участь в декількох ефективних реалізацій школи. По суті справи практики , що лежать в основі філософії приймаються керівництвом шкільної ради та шкільних адміністраторів в успішній реалізації технології на K-12 шкіл? У роботі автор спирається на основу досліджень Сполучених Штатів шляхом вивчення передового досвіду в області реалізації технологій в школах в Канаді. Наслідки практики застосовні до всіх організацій освіти з метою підвищення інформованості про чинники, необхідні для змін що відбутися в школі.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Реалізація технології ; управління змінами в сфері освіти ; лідерство ; навчання 21-го століття
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 15 Вер 2016 13:38
Останні зміни: 15 Вер 2016 13:38
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/746

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу