Up a level |
Байдюк, Н. В. (2011) Критерії технології впровадження ґендерної рівності у професійній діяльності соціального педагога. Ґендерна освіта — ресурс розвитку паритетної демократії : збірник матеріалів науково-практичної конференції. pp. 542-547.
Герасимова, І. В. (2011) До питання відмінності ґендерного й статеворольового підходів в освіті. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). pp. 1-8.
Герасимова, І. В. (2011) Гендерні аспекти формування комунікативних умінь майбутніх менеджерів. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ім. П. Тичини (1). pp. 1-6.
Герасимова, І. В. (2011) Гендерні аспекти формування комунікативних умінь майбутніх менеджерів. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (Ч.1). pp. 44-48.
Герасимова, І. В. (2011) До питання оптимізації процесу формування комунікативних умінь майбутніх фахівців. Вісник Черкаського університету. Серія “Педагогічні науки”. (№ 206). pp. 23-25.
Герасимова, І. В. (2011) Удосконалення комунікативної підготовки майбутніх менеджерів. Вісник Черкаського університету. Серія “Педагогічні науки”, №196 (Ч.1). pp. 13-15.
Герасімова, Н. Є. (2011) До питання впливу внутрішньоособистісного конфлікту на порушення взаємовідносин у спілкуванні. Вісник Черкаського університету. Серія “Педагогічні науки” (№ 206). pp. 25-28.
Герасімова, Н. Є. (2011) Внутрішньоособистісні конфлікти у підготовці майбутніх фахівців до професійної діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія “Педагогічні науки”, № 196 (Ч. 2). pp. 28-31.
Герасімова, Н. Є. and Герасимова, І. В. (2011) Гендерна ідентифікація особистості менеджера в його професійній підготовці. Удосконалення форм і методів підготовки професійно компетентних працівників освіти : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції. pp. 19-21.