Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Елементи, в яких Відділ: "Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва" та Рік: 2007

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 29.

Бугакова, Л. О. (2007) Проблема моральності в творчості В. О. Сухомлинського. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 7-11.

Біда, О. А., Прокопенко, Л. І. (2007) Естетичне виховання молодших школярів за допомогою засобів довкілля. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 3-7.

Вовкочин, Л. Ю. (2007) Педагогічна вартісність мистецько-літературної спадщини О. П. Довженка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 11-14.

Герасимова, І. В. (2007) Вплив комунікативних умінь на формування особистості фахівця-менеджера. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№112). с. 155-159.

Герасимова, І. В. (2007) Сутність професійного спілкування менеджера. Вища школа України: поступ у майбутнє : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 39-40.

Герасімова, Н. Є. (2007) До питання внутрішньоособистісних конфліктів у майбутніх спеціалістів. Викладач і студент: перспективи професійного зростання. с. 94-96.

Герасімова, Н. Є. (2007) Роль емпатії у системі педагогічної діяльності. Вища школа України: поступ у майбутнє. с. 12-13. ISSN 966-353-008-01

Герасімова, Н. Є. (2007) До питання розв'язання внутрішньоособистісних конфліктів у майбутніх спеціалістів. Викладач і студент: проблеми професійного зростання. с. 94-95.

Герасімова, Н. Є. (2007) Емпатія у системі педагогічної діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія "Педагогічні науки" (№ 97). с. 153-157.

Граматик, Н. В. (2007) Інноваційні технології формування природничо-наукового світогляду у майбутніх учителів початкової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 15-18.

Захаренко, С. О., Захаренко, О. С. (2007) Родина, школа і громада як основні чинники превентивного виховання у творчій спадщині О. А. Захаренка. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 18-23.

Куц, А. В. (2007) Гуманітаризація навчального процесу вищої школи та "ноосферна" педагогіка В. І. Вернадського. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 23-29.

Кучай, О. В. (2007) Впровадження в навчальний процес інформаційних технологій - необхідність сьогодення. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 29-33.

Кучай, Т. П. (2007) Екологічне виховання у Великій Британії як складова екологічної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 33-39.

Лаврентьєва, О. О. (2007) Теоретико-методологічні засади формування інтелектуальних умінь старшокласників у процесі вивчення дисциплін природничого циклу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 39-43.

Лінєвич, К. А. (2007) Підготовка творчого вчителя в процесі екологічної освіти (з досвіду роботи). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 43-48.

Мамчур, Л. І. (2007) Основні комунікативні терміни: лінгвістичний, психолінгвістичний і лінгводидактичний погляди. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 48-53.

Мартиненко, М. Ю. (2007) Контроль якості самостійного засвоєння навчального матеріалу студентами в умовах вищої дистанційної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 53-58.

Мартін, А. М. (2007) Аналіз підручників з природничих дисциплін ІІ половини XIX - початку ХХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 58-64.

Матвієнко, Ю. С. (2007) Застосування елементів театральної педагогіки у професійній підготовці майбутнього вчителя. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 64-68.

Печенко, І. П. (2007) Соціалізація особистості у дошкільному дитинстві у просторі дитячої субкультури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 84-90.

Пономарьов, Ю. Д. (2007) Специфіка роботи зі студентами мистецьких факультетів у класі додаткового музичного інструменту. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 90-95.

Прибора, Т. О. (2007) Впровадження ланкової системи самоврядування в українській школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 96-102.

Распопова, С. О. (2007) Актуальні проблеми сьогодення: педагогічний аспект (молодь і національна ідея). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 103-106.

Степашко, В. О. (2007) Теоретико-методологічні засади формування конкурсної системи оцінювання наукових проектів і програм. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 119-123.

Субота, Ю. В. (2007) Адаптація студентів-першокурсників до занять фізичною культурою й спорту. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 123-127.

Ткаченко, О. М. (2007) Формування етнопедагогічної компетентності вчителя початкових класів у процесі оволодіння основами педагогічної майстерності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 127-132.

Хлистун, І. Г. (2007) Виховний потенціал досвіду родин української еліти кінця XIX - початку ХХ століття. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 146-151.

Чепка, О. В. (2007) Наступність в організації навчальної діяльності дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 151-155.

Цей список був створений у Sun Dec 22 13:33:31 2024 EET.