Елементи, в яких Відділ: "Навчально-науковий інститут іноземних мов" та Рік: 2009
Число елементів: 48. ІІваницька, Н. Б. (2009) Особливості кореляції англійського дієслова то fail із українськими відповідниками в аспекті формально-синтаксичної структури речення. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 169). с. 85-90. ААфанасьєва, О. (2009) "Символ повоєнної американської літератури" (До проблеми інтерпретації роману Дж. Д. Селінджера "Над прірвою у житі"). Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (168). с. 127-133. ББарменкова, О. П. (2009) Семантическое своеобразие реципиентной концептосферы в компаративной модели мира И. Бабеля. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 169). с. 112-119. Беженар, І. С., Рибалкіна, Ю. В. (2009) Універсальне і національне в англійському гуморі. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 169). с. 204-211. ВВасиленко, М. П. (2009) Освітній контекст комунікативних лінгвістичних ідей у царині філософської думки. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 140). с. 119-125. Велівченко, В. Ф. (2009) Конверсативні імплікатури як комунікативно-прагматичний механізм вираження емоцій мовця (на прикладі сучасного англомовного художнього діалогічного тексту). Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 140). с. 36-48. Вишневська, К. Г. (2009) Професійно-орієнтований підхід як засіб розвитку культури спілкування студентів на заняттях з іноземної мови. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (166). с. 27-30. Вовк, О. І. (2009) Проблема принципів засвоєння мовного матеріалу під час формування англомовної граматичної компетенції у студентів-філологів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (166). с. 31-34. ГГолодов, А. Г. (2009) Национально-культурная специфика и тенденции развития немецкого разговорного языка. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 69). с. 29-34. Голубнича, О. І., Воропай, О. М. (2009) Висловлювання вибачення і комунікативна ситуація його функціонування. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 140). с. 56-62. Гришенкова, Е. Г. (2009) Концептуальные основания формирования модели универсального специалиста-лингвиста в постиндустриальном обществе. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (164). с. 55-59. Гур'єва, В. В. (2009) Англійська мова для студентів-юристів : посібник. [Навчальний матеріал] ДДанилюк, С. С. (2009) Лексико-семантичні характеристики англомовних електронних текстів персональних веб-сторінок лінгвістів. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 169). с. 45-52. ЗЗарва, В. (2009) Гоголь і М. Лєсков: типологічні сходження. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (158). с. 100-106. Зарума, О. Р. (2009) Договірна лексика у стандартних дієслівних словосполученнях (на матеріалі текстів міжнародних договорів). Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 140). с. 76-83. ИИванова, Н. (2009) Семантика образа русалки в творчестве романтиков: фольклорно-литературные сюжетные параллели. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 158). № 89-93. ККарловська, Г. В. (2009) Навчання професійного читання у вищих навчальних закладах України. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 142). с. 44-47. Кикоть, В. (2009) Неперекладний підтекст. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 168). с. 158-162. Колісник, В. Ю. (2009) Різнорівневий підхід до навчання студентів вищих навчальних закладів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 164). с. 103-106. Корновенко, Л. В. (2009) Способы разрешения конфликтной ситуации оскорбления в студенческой среде: опыт социолингвистического исследования. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 140). с. 29-36. Корновенко, Л. В. (2009) Комунікативний статус російської мови в епістолярії М. Максимовича. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 69). с. 39-45. Костюк, М. П. (2009) Педагогічні та психологічні особливості використання сучасних інноваційних педагогічних (Інформаційних) технологій у навчанні іноземних мов у ВНЗ. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 157). с. 91-94. Костюк, Т. (2009) Концепція мистецтва в романі Джека Лондона "Мартін Іден". Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 159). с. 166-174. Кулєшова, Л. М. (2009) Модальность оценки в историческом тексте. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічніі науки (№ 140). с. 93-103. Кулєшова, Л. М. (2009) Фактор адресата в научно-гуманитарном дискурсе Л. Н. Гумилева. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (169). с. 21-29. Куліш, І. М. (2009) Деякі аспекти поняття "Іноземна мова спеціального призначення". Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (163). с. 120-123. Куліш, І. М., Безкопильний, О. П. (2009) Англійська мова для студентів інститутів і факультетів фізичної культури. [Навчальний матеріал] ЛЛитвин, И. Н. (2009) Ассоциативно-метафорическая сфера концепта огонь в поэзии серебряного века. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 140). с. 103-108. Литвин, И. Н. (2009) Модусный мотиватор русских наречий. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки. № 169. ISSN 2076-5908 ММогілей, І. І. (2009) Ідейно-художні домінанти авторського стилю у структурній організації тексту перекладу (на матеріалі українських перекладів сучасної англомовної прози). Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 140). с. 150-154. Мусиенко, В. П. (2009) Из истории русского православного толкования Священного Писания. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 140). с. 10-15. Мусієнко, В. П. (2009) Комунікативна позиція адресанта в епістоляріях М. Максимовича. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (169). с. 5-12. ООришечко, Т. А. (2009) Додавання та вилучення вигуків в англо-українському художньому перекладі. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 140). с. 138-145. Орлова, Н. В. (2009) Ефективність системи формування духовних цінностей в учнів Сахнівської школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (164). с. 109-14. ППавкін, Д. М. (2009) Світ майбутнього у творах Г. Велеса та Р. Бредбері: фантастика чи пересторога? Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 140). с. 84-93. Павкін, Д. М. (2009) Динаміка аксіології образу персонажа (на матеріалі роману О. Вайльда "Портрет Доріана Грея". Актуальні проблеми менталінгвістики : зб. ст. за матеріалами VI Міжнарод. наук. конф. с. 208-210. Потапенко, Л. В. (2009) Польська генологічна школа: від художньог тексту до всіх форм вербальної комунікації. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 140). с. 125-133. Пчелинцева, О. Е. (2009) Заимствование моделей других наук как фактор развития теоретического языкознания: перспективы исследования прблемы. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 140). с. 114-119. Пєтухова, В. (2009) Міфологія та фольклор у творах російських романтиків ХІХ ст. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (158). с. 94-96. РРудакова, Л. П. (2009) Труднощі розуміння соціокультурної інформації при читанні оригінальної художньої літератури. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 140). с. 108-113. Рудакова, Л. П. (2009) Труднощі розуміння соціокультурної інформації при читанні оригінальної художньої літератури. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 169). с. 186-192. ССлавова, Л. Л. (2009) Вербалізація поняттєвої складової концепту політик в американському та українському дискурсі. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 169). с. 214-220. Сулеймонова, С. (2009) Категория посессивности в аспекте контрастивной лингвистики (на материале тюркских и славянских языков). Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (169). с. 220-225. ЦЦюра, С. В. (2009) Формы выражения извинения и их функционировавние в английском дискурсе XVII-XVIII вв. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 140). с. 48-56. ЧЧорновол, Г. В. (2009) Джерела формування сучасної терміносистеми економіки. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 140). с. 68-76. ШШаповал (Глущенко), А. В. (2009) Імплікатурне вираження емоційного змісту в англомовному емотивному дискурсі. Матеріали VII Міжвузівської конференції молодих учених “Сучасні проблеми та перспективи дослідження романських та германських мов і літератур”. с. 141-142. Шуба, Ю. В. (2009) Британський історіографічний метароман: проблема художньої ідентифікації. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (168). с. 133-144. ЯЯщенко, Ю. В. (2009) Психолого-педагогічні особливості формування іншомовної комунікативної компетентності менеджерів туристичної галузі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (142). с. 153-157. |