Проблема принципів засвоєння мовного матеріалу під час формування англомовної граматичної компетенції у студентів-філологів

Вовк, О. І. (2009) Проблема принципів засвоєння мовного матеріалу під час формування англомовної граматичної компетенції у студентів-філологів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (166). pp. 31-34.

[img]
Preview
Text
166-31-34.pdf

Download (483kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються основні принципи засвоєння граматичного матеріалу у процесі формування англомовної граматичної компетенції у студентів-філологів. Запропоновано принцип стилістичної диференціації мовлення, принцип когнітивної спрямованості, принцип науковості, принцип професійно-педагогічної спрямованості та принцип проблемності. Теоретичні положення статті проілюстровано відповідними вправами.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: англомовна граматична компетенція ; комунікативне навчання ; професійне спілкування
Subjects: Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 09 Jul 2019 11:04
Last Modified: 14 Apr 2020 15:00
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1621

Actions (login required)

View Item View Item