Up a level |
Orlova, N. (2019) Peer performance evaluation as a tool promoting development of students’ interdisciplinary soft skills. Workshop Proceedings : EU Cross-Border Cooperation Activities and Governance of its Eastern Neighbourhood : збірник матеріалів семінару / за ред. : Т. М. Кравченко [та ін.]. pp. 37-39.
Orlova, N. (2019) Student peer performance evaluation as a contributing factor in students’ active involvement in the educational process=Паритетне формувальне оцінювання ефективності навчальної діяльності студентів як чинник активного залучення студентів у навчальний процес. Fundamental and applied Researches: contemporary scientifical and practical solutions and approaches interdisciplinary prospects, Vol. V. pp. 230-233.
Orlova, N. (2019) Student peer performance evaluation of implementation for group work enhancement. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychologi, VII (№ 207). pp. 26-30.
Orlova, N. (2018) Influence of linguistic factors on teaching and learning English at primary, secondary and tertiary educational levels. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VI (173). pp. 37-40.
Orlova, N. (2017) Competence-based education: context analysis for the subject area of philology. Philological education in modern university-project-based approach to the work organization accordang to the guidelines of the European Qualificftions Framework (experince of Danubius Universite). pp. 71-75.
Orlova, N. (2017) Representanion of descriptive components of the concept of growing-up in comparative analysis of contemporary english poetry. Сучасні дослідження філологічних наук: проблеми та рішення: Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 25-26 серпня 2017 р.. pp. 120-123.
Orlova, N. (2017) Basics of Academic Communication in English (for Postgraduate Students of Visual and Fine Arts): Students' Workbook : навч.-метод. посібник для студентів магістратури. [Teaching Resource]