Up a level |
Чоповенко, Л. М. (2019) Основні способи впливу користувача на бренд. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 263-265.
Дружиніна, Р. В. and Занора, В. О. and Зачосова, Н. В. and Karaush-Karmazin, N. N. and Курченко, О. Д. and Куценко, Д. М. and Мороз, П. П. and Кравченко, О. О. and Нижник, В. А. and Павличук, Д. В. and Панченко, О. О. and Ромашина, Б. О. and Саруханян, А. А. and Семенченко, В. В. and Сіренко, Д. В. and Соколов, Д. С. and Терлига, С. Р. and Овчаренко, А. О. and Ткаченко, Ю. С. and Хижняк, І. Ю. and Цмакало, Ю. М. and Чижик, Д. В. and Чоповенко, Л. М. and Чупіна, К. and Minaev, B. F. (2019) Наука та інноватика: вітчизняний і світовий досвід : збірник матеріалів V Круглого столу, Черкаси, 16 травня 2019 р. Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси.
Чоповенко, Л. М. and Чередниченко, В. В. (2017) Розвиток носіїв інформації в забезпеченні економічної безпеки. Перспективи управлінської діяльності суб’єктів господарювання в контексті економічної безпеки : матеріали міжнародного форуму з безпеки, Черкаси, 25-27 травня 2017 р. pp. 241-242.