Чоповенко, Л. М. (2019) Основні способи впливу користувача на бренд. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 263-265.
|
Text
rodzinka_2_2019-263-265.pdf Download (569kB) | Preview |
Abstract
В житті кожної людини бренд займає певне місце, для когось бренд стоїть на першому місці при виборі продукції, а для іншого він не важливий. На початку розквіту епохи Інтернет наявність веб-сайту або програми вважалося достатньо прогресивним фактом. Але з розвитком технологій, веб-сайтів тощо, стало менше можливостей і більш, вимог. Користувачі, набувши певних знань, побачивши і зрозумівши те, що є, почали вимагати чогось іншого, нового. Ця потреба породила новий термін: досвід користувача.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | бренд ; вторгнення ; тестування користувачів ; оптимізм ; веб-сайт |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 25 May 2020 17:41 |
Last Modified: | 25 May 2020 17:42 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3261 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |