Чоповенко, Л. М. (2019) Основні способи впливу користувача на бренд. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 263-265.
  | 
            
              
Text
 rodzinka_2_2019-263-265.pdf Download (569kB) | Перегляд  | 
          
Резюме
В житті кожної людини бренд займає певне місце, для когось бренд стоїть на першому місці при виборі продукції, а для іншого він не важливий. На початку розквіту епохи Інтернет наявність веб-сайту або програми вважалося достатньо прогресивним фактом. Але з розвитком технологій, веб-сайтів тощо, стало менше можливостей і більш, вимог. Користувачі, набувши певних знань, побачивши і зрозумівши те, що є, почали вимагати чогось іншого, нового. Ця потреба породила новий термін: досвід користувача.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | бренд ; вторгнення ; тестування користувачів ; оптимізм ; веб-сайт | 
| Теми: | Економічні науки | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 25 Трав 2020 17:41 | 
| Останні зміни: | 25 Трав 2020 17:42 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3261 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




