![]() | Up a level |
Лоцман, С. В. and Денисенко, В. С. (2019) Застосування стохастичних моделей управління запасами готової продукції. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 102-104.
Луговський, Д. О. and Денисенко, В. С. (2019) Оптимізація кредитного портфеля банку на основі його галузевої диверсифікації. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 104-106.
Паламарчук, О. В. and Денисенко, В. С. (2019) Особливості багатокритеріальних задач визначення оптимального плану транспортних перевезень. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 114-116.
Гурин, І. І. and Денисенко, В. С. (2019) Особливості реалізації моделі Уілсона управління запасами засобами Microsoft Excel. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 81-83.
Базик, І. П. and Денисенко, В. С. (2018) Перспективи розвитку ринку криптовалют. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 69-71.
Лоцман, С. В. and Денисенко, В. С. (2018) Аналіз динаміки регіональних фінансових ринків. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 90-92.
Паламарчук, О. В. and Денисенко, В. С. (2018) Особливості формування оптимального інвестиційного портфеля. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 92-94.
Денисенко, В. С. and Атамась, В. В. and Денисенко, В. О. (2018) Якісний аналіз нелінійної дифузійної моделі продажу товару з використанням реклами. Вісник Черкаського університету. Серія Фізико-математичні науки (№ 1). pp. 99-112.