Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Синергетичний підхід у формуванні змісту навчання. Стохастік. Економіка.

Шульга, Н. (2014) Синергетичний підхід у формуванні змісту навчання. Стохастік. Економіка. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В). с. 46-50.

[img]
Перегляд
Text
education-2-12b-9.pdf

Download (340kB) | Перегляд

Резюме

Ця стаття демонструє можливість використання нелінійного підходу до формування змісту вивчення стохастики для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Автором запропонована модель синергетичного контенту, заснований на взаємодії трьох елементів: 1) траєкторія як послідовність одиниць контенту і тим; 2) з'єднання, які можуть створювати зміст синергетичного ефекту; 3) зміст, яке представлено у вигляді комбінації основних понять і методів стохастичного аналізу випадкових явищ. У документі також відкривається можливість практичного застосування запропонованої моделі.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Синергетика ; нелінійна динаміка ; складність ; самоорганізація ; синергетична модель освіти ; стохастичне навчання економістів ; зміст навчання стохастики
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Вер 2016 12:04
Останні зміни: 13 Вер 2016 12:04
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/731

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу