Шульга, Н. (2014) Синергетичний підхід у формуванні змісту навчання. Стохастік. Економіка. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В). с. 46-50.
|
Text
education-2-12b-9.pdf Download (340kB) | Перегляд |
Резюме
Ця стаття демонструє можливість використання нелінійного підходу до формування змісту вивчення стохастики для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Автором запропонована модель синергетичного контенту, заснований на взаємодії трьох елементів: 1) траєкторія як послідовність одиниць контенту і тим; 2) з'єднання, які можуть створювати зміст синергетичного ефекту; 3) зміст, яке представлено у вигляді комбінації основних понять і методів стохастичного аналізу випадкових явищ. У документі також відкривається можливість практичного застосування запропонованої моделі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Синергетика ; нелінійна динаміка ; складність ; самоорганізація ; синергетична модель освіти ; стохастичне навчання економістів ; зміст навчання стохастики |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Вер 2016 12:04 |
Останні зміни: | 13 Вер 2016 12:04 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/731 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |