Каплій, Т. В., Дроботова, М. В. (2025) Формування та реалізація маркетингової політики підприємств ресторанного бізнесу в умовах сучасного ринку. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2025 р., м. Черкаси. с. 132-135.
![]() |
Text
Макет збірника тез 2025_ у репозитарій 30.09.-132-135.pdf Download (361kB) |
Резюме
Маркетингова політика у сфері ресторанного бізнесу повинна бути багатовимірною, гнучкою і науково обґрунтованою. Її ефективність залежить від комплексного підходу до аналізу ринку, адаптації до змін споживчих вподобань та системного стратегічного планування. Саме завдяки цим умовам можливо забезпечити довготривале зростання підприємства, його конкурентоспроможність та стійку присутність на ринку.
Тип документу: | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Маркетингова політика підприємства ; аналіз ринку ; споживчі вподобання ; системне стратегічне планування ; ресторанного бізнес |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Жов 2025 12:36 |
Останні зміни: | 09 Жов 2025 12:37 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7226 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |