Скіданов, О. А. (2025) Характеристика туристичного продукту та роль туристичного підприємства в його формуванні. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2025 р., м. Черкаси. с. 24-27.
|
Text
Макет збірника тез 2025_ у репозитарій 30.09.-24-27.pdf Download (367kB) |
Резюме
В статті говориться, що виконуючи свої організуючу, об'єднуючу, координуючу, інформаційну, консультаційну, орієнтувальну і стимулюючу функції, туристичне підприємство відіграє ключову роль у формуванні туристичного продукту.
| Тип документу: | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Туристичний продукт ; туристичне підприємство ; туристичні фірми ; тур |
| Теми: | Економічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 09 Жов 2025 10:51 |
| Останні зміни: | 09 Жов 2025 10:51 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7208 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




