Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Інструменти та актуальні тенденції у створенні та просуванні бренду готельного підприємства

Марченко, А. С., Кочума, І. Ю. (2025) Інструменти та актуальні тенденції у створенні та просуванні бренду готельного підприємства. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2025 р., м. Черкаси. с. 122-123.

[img] Text
Макет збірника тез 2025_ у репозитарій 30.09.-122-123.pdf

Download (364kB)

Резюме

Брендинг у готельному бізнесі є важливим фактором конкурентоспроможності. Використання інноваційних підходів, цифрових технологій та стратегічного маркетингу дозволяє підвищити впізнаваність бренду, залучити нових клієнтів та сформувати довготривалу лояльність. Приклад Fairmont Grand Hotel Kyiv демонструє важливість комплексного підходу до брендування, що включає якісний сервіс, персоналізацію та екологічну відповідальність.

Тип документу: Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Брендинг ; готельний бізнес ; конкурентоспроможність ; Fairmont Grand Hotel Kyiv ; преміальний сервіс
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Жов 2025 11:00
Останні зміни: 09 Жов 2025 11:00
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7188

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу