Діордієв, М. Г., Кочума, І. Ю. (2025) Сутність та значення іміджу у діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2025 р., м. Черкаси. с. 107-109.
![]() |
Text
Макет збірника тез 2025_ у репозитарій 30.09.-107-109.pdf Download (362kB) |
Резюме
Імідж є стратегічним ресурсом для гостинного бізнесу. Це не тільки залучає нових клієнтів і утримує існуючих, але й розширює можливості для бізнесу та забезпечує фінансову стабільність. Підприємства, які активно працюють над створенням і підтриманням позитивного іміджу, отримують значні переваги в конкурентному середовищі. У сучасній індустрії гостинності імідж є не лише ключовим фактором для залучення нових клієнтів, але й потужним інструментом для утримання існуючих клієнтів і побудови довгострокових відносин з усіма зацікавленними сторонами.
Тип документу: | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Індустрія гостинності ; імідж ; конкурентний ринок ; маркетингові стратегії |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Жов 2025 11:01 |
Останні зміни: | 09 Жов 2025 11:01 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7187 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |