Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

«Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики» [Електронний ресурс] : матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва

Бутко, Н. В., Данілова, Д. Д., Уманська, В. Г., Мазур, Ю. С., Радзіховська, Ю. М., Андрусішина, Н. В., Волкова, І. М,, Мельничук, А. О., Башинська, А. О., Корман, І. І., Самборський, І. О. (2022) «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики» [Електронний ресурс] : матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва. Уманський національний університет садівництва, Умань.

[img] Text
ynys (2).pdf

Download (1MB)

Резюме

Збірник містить доповіді студентів, магістрів, викладачів та вчених, які були розглянуті на VІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», що відбулася 25 жовтня 2022 року в м.Умань. У наукових матеріалах висвітлюються питання становлення та розвитку маркетингу України. Розраховано на студентів, аспірантів, викладачів, наукових співробітників та фахівців, які займаються питаннями розвитку маркетингу.

Тип елементу : Книга
Неконтрольовані ключові слова: реклама ; Україна ; маркетингове управління ; глобалізація ; соціальні мережі
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Лип 2025 12:23
Останні зміни: 09 Лип 2025 12:23
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7078

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу