Бутко, Н. В., Данілова, Д. Д., Уманська, В. Г., Мазур, Ю. С., Радзіховська, Ю. М., Андрусішина, Н. В., Волкова, І. М,, Мельничук, А. О., Башинська, А. О., Корман, І. І., Самборський, І. О. (2022) «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики» [Електронний ресурс] : матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва. Уманський національний університет садівництва, Умань.
![]() |
Text
ynys (2).pdf Download (1MB) |
Резюме
Збірник містить доповіді студентів, магістрів, викладачів та вчених, які були розглянуті на VІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», що відбулася 25 жовтня 2022 року в м.Умань. У наукових матеріалах висвітлюються питання становлення та розвитку маркетингу України. Розраховано на студентів, аспірантів, викладачів, наукових співробітників та фахівців, які займаються питаннями розвитку маркетингу.
Тип елементу : | Книга |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | реклама ; Україна ; маркетингове управління ; глобалізація ; соціальні мережі |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Лип 2025 12:23 |
Останні зміни: | 09 Лип 2025 12:23 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7078 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |