Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Тенденції розвитку маркетингових комунікацій в умовах цифрової трансформації бізнес

Радзіховська, Ю. М., Бутко, Н. В., Костогриз, В. Г. (2024) Тенденції розвитку маркетингових комунікацій в умовах цифрової трансформації бізнес. Ефективна економіка (№ 1). с. 1-3.

[img] Text
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ.pdf

Download (448kB)

Резюме

У статті описуються переваги від якісної роботи маркетингових комунікацій, що використовуються сучасними компаніями. Надано загальну характеристику деяких видів маркетингових комунікацій, серед чого: програми лояльності, особисті продажі, післяпродажне обслуговування, упакування, брендинг, реклама. Вказано низку інструментів за допомогою, яких реалізується маркетингова комунікація, до прикладу це накопичувальні картки, презентація спеціально для клієнта, технічна підтримки, відкриття нових торгових точок, спонсорські та соціальні проєкти, тестдрайв, дегустація, роздача листівок. Представлено можливі формати маркетингових впливів, що найчастіше використовуються в соціальних мережах з метою збільшення продажів товарів та надання послуг. Висвітлено основні функції, які виконує мерчандайзинг як елемент маркетингу для збільшення продажів товару та крізь їх призму вказано його базові інструменти, яких варто дотримуватись займаючись торговельною діяльністю. Обґрунтовано, що інтегровані маркетингові комунікації відкривають можливості для підвищення ефективності всієї системи продажу компанії через взаємодію комунікаційних засобів та об'єднання різноманітних підрозділів та відділів, створюючи цілісний імідж компанії. Представлено змістові характеристики професії фахівця маркетингу в умовах цифровізації економіки та віртуальної реальності. Названо особистісні якості сучасного маркетолога, основні його обов’язки та компетенції, якими повинен володіти.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Маркетингові комунікації ; інструменти мерчандайзингу ; реклама ; цифровізація бізнесу ; компетенції маркетолога
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 04 Черв 2025 12:23
Останні зміни: 04 Черв 2025 12:23
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7060

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу