Костогриз, В. Г., Шепель, А. Б. (2023) Особливості маркетингових досліджень роздрібних підприємств. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р. Умань. с. 66-69.
![]() |
Text
Костогриз В.Г._Шепель А.Б. _тези.pdf Download (948kB) |
Резюме
Маркетингові дослідження - це форма бізнес-досліджень і галузь прикладної соціології, спрямована на розуміння поведінки, потреб і уподобань споживачів, конкурентів і ринків в умовах ринкової економіки. В сучасних умовах нестабільності та підвищеної конкуренції виникає необхідність проведення маркетингових досліджень діяльності підприємств та організацій. Підприємствароздрібної торгівлі відіграють важливу роль в економіці держави, оскільки реалізують ключові бізнес-процеси, пов'язані з продажом товарів і послуг та їх доведенням до кінцевого споживача.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Український сектор мережевого рітейлу ; маркетингові дослідження ; ринок роздрібних продажів |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Трав 2025 12:36 |
Останні зміни: | 15 Трав 2025 12:36 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7023 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |