Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Особливості маркетингових досліджень роздрібних підприємств

Костогриз, В. Г., Шепель, А. Б. (2023) Особливості маркетингових досліджень роздрібних підприємств. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р. Умань. с. 66-69.

[img] Text
Костогриз В.Г._Шепель А.Б. _тези.pdf

Download (948kB)

Резюме

Маркетингові дослідження - це форма бізнес-досліджень і галузь прикладної соціології, спрямована на розуміння поведінки, потреб і уподобань споживачів, конкурентів і ринків в умовах ринкової економіки. В сучасних умовах нестабільності та підвищеної конкуренції виникає необхідність проведення маркетингових досліджень діяльності підприємств та організацій. Підприємствароздрібної торгівлі відіграють важливу роль в економіці держави, оскільки реалізують ключові бізнес-процеси, пов'язані з продажом товарів і послуг та їх доведенням до кінцевого споживача.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Український сектор мережевого рітейлу ; маркетингові дослідження ; ринок роздрібних продажів
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 15 Трав 2025 12:36
Останні зміни: 15 Трав 2025 12:36
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7023

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу