Лаврова-Манзенко, О. О., Бутко, Н. В., Костогриз, В. Г., Уманська, В. Г. (2023) Методичні аспекти обліку і аудиту витрат підприємств на маркетингові дослідження як складової кінцевої ціни товару. Агросвіт (№ 20).
| 
              
Text
 Агросвіт_2023_Бутко Н.В. Методичні аспекти обліку.pdf Download (847kB)  | 
          
Резюме
Методика аудиту витрат на маркетингові дослідження підприємств включає кілька ключових етапів, таких як підготовчий, основний і завершальний. На підготовчому етапі аудитор знайомиться з особливостями галузі підприємства, ринковими умовами і можливими ризиками для бізнесу, а потім розробляє план роботи. На основному етапі аудиту витрат на маркетингові дослідження важливо провести перевірку господарських операцій, пов'язаних із витратами на них, а також показників фінансової і податкової звітності, в якій ці витрати відображаються. На завершальному етапі важливо провести комплексний аналіз отриманих результатів перевірки і підготувати відповідний розділ аудиторського висновку. При цьому, передумовою достовірного відображення і визначення сукупних витрат на маркетингові дослідження, подальшої оцінки їх ефективності та правильної ідентифікації джерела покриття таких витрат зарахунок кінцевої ціни товару є правильно організований первинний, аналітичний та синтетичний облік відповідних витрат підприємства.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | аудит ; облік ; витрати ; збут ; маркетингові дослідження ; ціна | 
| Теми: | Економічні науки | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 22 Квіт 2025 13:14 | 
| Останні зміни: | 22 Квіт 2025 13:16 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6988 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




