Бутко, Н. В., Радзіховська, Ю. М. (2021) Маркетинг в Україні: перспективи та проблеми розвитку. Інтелект ХХІ (№ 2). с. 13-17.
![]() |
Text
Бутко_Радзіховська_Інтелект ХХІ № 2 ‘2021.pdf Download (392kB) |
Резюме
Охарактеризовано сучасний стан української економіки та визначено особливості маркетингової діяльності організацій, акцентовано увагу на економічних тенденціях розвитку маркетингу 2017–2021 рр., обґрунтовано динаміку бізнес-процесів на українському ринку. Наголошено на особливостях споживчої поведінки до і під час карантинних обмежень. Визначено особливості фундаменту PR-стратегії, що визначив ефективність діяльності компаній в умовах кризи та виявлено актуальні тенденції екологічного маркетингу. Розглянуто еволюцію ринку маркетингових сервісів в Україні протягом 2017–2021 рр. у розрізі таких параметрів, як обсяг ринку маркетингових сервісів, trade marketing, loyalty marketing, consumer marketing, event marketing and sponsorship, і на основі представлених показників виявлено найбільш постраждалі від пандемії різновиди маркетингу та перспективи виходу з кризи з найменшими економічними втратами. Підведено підсумки діяльності маркетингової сфери у 2019–2021 рр. Узагальнено сподівання на поліпшення ситуації та виникнення нових можливостей для реалізації повноцінних маркетингових проєктів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | економічна криза ; пандемія ; маркетингова стратегія ; комунікація ; Інтернет-продажі. |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 11 Квіт 2025 11:46 |
Останні зміни: | 11 Квіт 2025 11:46 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6981 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |