Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Виставки та презентації як інструмент маркетингових комунікацій

Констанчук, Л. В., Остапенко, А. К. (2023) Виставки та презентації як інструмент маркетингових комунікацій. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2023» / XXV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 369-373.

[img] Text
Збірник Родзинка_2023-369-373.pdf

Download (723kB)

Резюме

Виставки та презентації відіграють важливу роль у маркетингових комунікаціях організацій та підприємств, оскільки вони дають змогу: підвищувати іміджевий авторитет організацій; збагачуватися досвідом професійно-ділових контактів; підвищувати рівень компетентностей працівників та активізувати це для покращення власної підприємницької діяльності; упереджувати помилки та негативні дії, управлінські рішення; формувати суспільну думку про організаціюучасника заходу; адаптуватись до змін ринкового середовища.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Виставки ; презентації ; маркетингові комунікації ; іміджевий авторитет організацій ; підприємницька діяльність
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 18 Жов 2024 12:01
Останні зміни: 18 Жов 2024 12:01
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6657

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу