Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Адаптація та діяльність українських рекламних агентств у воєнний час

Цапок, О. М. (2024) Адаптація та діяльність українських рекламних агентств у воєнний час. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика., Т. 35 (№3,Ч.2). с. 207-212.

[img] Text
26.pdf

Download (349kB)

Резюме

Дослідження присвячене актуальній темі збереження, адаптації та поновлення діяльності рекламних агентств у воєнний період як важливого сегменту українського ринку. Наголошено на труднощах, які їх спіткали на початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну, зазначено, що багатьом рекламним агентствам довелося призупинити на певний час свою роботу, а деяким навіть припинити. Проведено порівняльний аналіз статистичних даних щодо відсоткового представлення діяльності рекламних агентств у перший та другий рік війни. З’ясовано, наскільки вони поновили свою діяльність протягом цього часу і чи вдаються до непопулярних заходів підтримання власного бізнесу, наприклад, скорочення кількості працівників. Публікація містить кейси українських рекламних агентств, сформовані під час російської збройної агресії проти України. За допомогою детального аналізу зазначених кейсів представлені п’ять основних напрямів реорганізації діяльності рекламних агентств та їх адаптації до роботи у воєнний час.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Всеукраїнська рекламна коаліція ; інформаційний проєкт ; повномасштабне вторгнення РФ в Україну ; рекламне агентство ; рекламна кампанія ; рекламний ринок ; фандрейзингова платформа
Теми: Масова комунікація
Видавнича справа
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 15 Жов 2024 11:44
Останні зміни: 15 Жов 2024 12:17
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6609

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу