Надточій, О., Баранник, В. (2019) Зовнішня реклама в місті Черкаси. Міжнародна науково-практична конференція (Київ, 19 березня 2019 р.). с. 57-60.
| 
              
Text
 33.pdf Download (2MB)  | 
          
      Офіційний  URL: http://doi.org/10.31617/k.knute.2019-03-19.19
    
  
  
    Резюме
Зовнішня реклама – ефективний спосіб просування товару чи фірми. Її активно використовують у масштабних рекламних кампаніях різноманітних товарів, брендів та послуг. Розглянута в статті проблема не претендує на вичерпність, тема є перспективною для подальших наукових досліджень.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Реклама ; зовнішня реклама ; види зовнішньої реклами ; Черкаси | 
| Теми: | Масова комунікація | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 14 Жов 2024 13:33 | 
| Останні зміни: | 14 Жов 2024 13:33 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6599 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




