Кравченко, О., Руденко, М. (2023) Хедхантинг як один з інноваційних методів маркетингу персоналу. Вісник Черкаського університету. Серія Економічні науки / редкол. : Є. Кирилюк (голова)[та ін.]., Т. 27 (№ 3-4). с. 84-91. ISSN 2707-5036
Text
373-376-PB-84-91.pdf Download (876kB) |
Резюме
Стаття присвячена дослідженню ролі хедхантингу в сучасних стратегіях рекрутингу та кадрового управління. У статті розглядаються ключові аспекти методології хедхантингу, включаючи відбір кандидатів, аналіз їхньої придатності та оцінку потенціалу для компанії. Дослідження також аналізує практичне застосування хедхантингу в провідних компаніях, а також вивчає вплив хедхантингу на структуру організації та її стратегічний розвиток. Стаття підкреслює важливість стратегічного підходу до цього процесу та постійного вдосконалення методів рекрутингу для досягнення конкурентних переваг на ринку праці.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | хедхантинг ; хедхантер ; рекрутинг ; стратегічний розвиток ; ринок праці; інноваційність ; маркетинг персоналу. |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 23 Лип 2024 13:35 |
Останні зміни: | 23 Лип 2024 13:35 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6434 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |