Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Удосконалення торговельно-посередницької діяльності фірм на міжнародному ринку

Опалько, В., Денисенко, В., Дорошенко, В. Удосконалення торговельно-посередницької діяльності фірм на міжнародному ринку. Вісник Черкаського університету. Серія Економічні науки / редкол. Кирилюк (голова)[та ін.], Т. 27 (№ 3-4). с. 42-51. ISSN 2707-5036

[img] Text
373-376-PB-42-51.pdf

Download (795kB)

Резюме

У статті систематизовано основні форми торговельно-посередницької діяльності на світових ринках. Розкрито класифікацію суб’єктів торгово-посередницької діяльності, серед яких виділено такі їх категорії: оптовики, роздрібні торговці, франчайзери, торговельні агенти, дистриб'ютори, дропшиппери тощо. Наведено сучасні види торговельного посередництва: е-торгівля, маркетплейси, онлайн-платформи – електронні майданчики, технологічні системи. Розглянуто приклади ефективного посередництва, такі як Amazon, eBay, Alibaba, Export Genius та ін. Здійснено SWOT-аналіз (оцінку сильних і слабких сторін, можливостей та загроз) торговельно-посередницької діяльності на міжнародних ринках. Для удосконалення торговельно-посередницькій діяльності запропоновано використання методу фільтрації, передових технологій, таких як штучний інтелект і блокчейн, впровадження онлайн платформ для торгівлі товарами і послугами, гібридних бізнес-моделей.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Торговельне посередництво ; посередники ; суб’єкти посередницької діяльності ; SWOT-аналіз ; світовий ринок
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 23 Лип 2024 13:13
Останні зміни: 23 Лип 2024 13:23
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6431

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу