Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Види цінових стратегій і їх вплив на просування товарів і послуг

Кирстя, Я. М. (2020) Види цінових стратегій і їх вплив на просування товарів і послуг. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. с. 165-167.

[img] Text
zb165-167.pdf

Download (1MB)

Резюме

Отже, при визначенні стратегії ціноутворення необхідно володіти великою маркетинговою інформацією. Також можна відзначити, що ціна формується під впливом таких чинників, як: структура ринку; життєвий цикл товару; співвідношення ціни та якості; наявність конкурентних переваг.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Ціноутворення ; маркетингова інформація ; структура ринку ; конкурентні переваги ; життєвий цикл товару ; співвідношення ціни та якості
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 02 Лют 2023 09:40
Останні зміни: 02 Лют 2023 09:40
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5035

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу