Кирстя, Я. М. (2020) Види цінових стратегій і їх вплив на просування товарів і послуг. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. с. 165-167.
Text
zb165-167.pdf Download (1MB) |
Резюме
Отже, при визначенні стратегії ціноутворення необхідно володіти великою маркетинговою інформацією. Також можна відзначити, що ціна формується під впливом таких чинників, як: структура ринку; життєвий цикл товару; співвідношення ціни та якості; наявність конкурентних переваг.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Ціноутворення ; маркетингова інформація ; структура ринку ; конкурентні переваги ; життєвий цикл товару ; співвідношення ціни та якості |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 02 Лют 2023 09:40 |
Останні зміни: | 02 Лют 2023 09:40 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5035 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |