Папуша, К. А. (2020) Використання нейромаркетинга. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. с. 55-57.
Text
zb-55-57.pdf Download (647kB) |
Резюме
Мета даної роботи полягає в з'ясуванні сутності поняття «нейромаркетинг», його складових елементів і основних відмінностей від традиційного маркетингу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Нейромаркетинг ; конкурентна боротьба ; ринок ; традиційний маркетинг |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 01 Лют 2023 09:28 |
Останні зміни: | 01 Лют 2023 09:28 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5005 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |