Бутенко, Л. Ю., Копицяк, Ю. І. (2014) Фірмовий стиль готелю як спосіб максимілізації продажу готельних послуг. Туризм і гостинність в Україні: стан, проблеми, тенденції, перспективи розвитку : матер. IІ Міжнар. наук.-практ. конф. (16-17 жовтня 2014 р., м. Черкаси) / відп. за вип. : С. Р. Пасєка, В. І. Новикова. с. 22-27.
Text
zb_2014-19-27.pdf Download (416kB) |
Резюме
Мета статті – визначити роль фірмового стилю готельного підприємства як складову маркетингової діяльності, що значною мірою впливає на збільшення продажу готельних послуг.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | готельне підприємство ; фірмовий стиль ; маркетингова діяльність |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Серп 2022 11:00 |
Останні зміни: | 09 Серп 2022 11:00 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4860 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |