Орловецька, А. Д., Єфіменко, А. І. (2018) Фірмовий стиль для закладів туристичного спрямування. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 480-481.
|
Text
rodzinka_2018_2-480-481.pdf Download (501kB) | Перегляд |
Резюме
Зі статті видно, що фірмовий стиль більш широке і всеосяжне поняття. Розробка фірмового стилю вимагає попередніх маркетингових досліджень, в залежності від видів діяльності в нього включають різні види впливу на цільову аудиторію. Все це має на меті підкреслити унікальність і значимість послуг, що надаються або товару, та ефективно і завуальовано впливати на споживача.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Фірмовий стиль ; заклади туристичного спрямування ; корпоративний імідж ; готелі ; індивідуальність |
| Теми: | Економічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 18 Черв 2020 14:06 |
| Останні зміни: | 18 Черв 2020 14:06 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3800 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




