Скібіцька, А. А., Яценко, О. В. (2019) Потенціал підприємства: основні фактори формування та розвитку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 124-125.
  | 
            
              
Text
 rodzinka_2_2019-124-125.pdf Download (585kB) | Перегляд  | 
          
Резюме
Потенціал підприємства це засоби, запаси, джерела, які є в наявності і можуть бути мобілізовані для досягнення певної мети або розв’язання певної задачі. Одним з важливих зовнішніх факторів є ринкові умови на вході із системи, тобто це умови конкуренції на ринках ресурсів. А на виході із системи це умови конкуренції безпосередньо в галузі.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | підприємство ; потенціал підприємства ; сфера впливу ; конкуренція ;стратегія підприємства ; фінансові ресурси | 
| Теми: | Економічні науки | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 22 Трав 2020 08:37 | 
| Останні зміни: | 22 Трав 2020 08:37 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3205 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




