Грабовий, А. К. (2014) Навчально-методичний комплект з методики викладання хімії в професійно-методичній підготовці майбутніх вчителів хімії. Вісник Черкаського університету. Серія Хімічні науки (№ 14). с. 37-50.
|
Text
cgiirbis_64 (45).pdf Download (514kB) | Перегляд |
Резюме
Розглянуто концептуальні засади створення навчально-методичного комплекту з методики викладання хімії та його використання в професійно-методичній підготовці майбутніх вчителів хімії. Навчально-методичний комплект (НМК) з предмета розглядається як набір друкованих засобів навчання, які реалізують зміст навчальних програм і органічно взаємозв'язані між собою і використовуються для успішного розв'язання навчальних завдань, досягнення очікуваних результатів навчання. НМК з методики викладання хімії має такі компоненти: навчальна програма, посібник з методики викладання хімії, навчально-методичний комплекс з дисципліни, збірник тестових завдань, навчально-методичні посібники з техніки і методики хімічного експерименту, навчально-методичний посібник з методики розв'язування розрахункових задач з хімії. Виокремлено концептуальні засади створення НМК з методики викладання хімії, які передбачають: забезпечення відповідності змісту НМК цільовому призначенню кожної його складової; достатність, точність та повнота наукової інформації для всіх його складових; логічну послідовність, переконливість і дохідливість для студентів змісту, рубрикації та ілюстративного матеріалу; оптимальність обсягу текстової частини та позатекстових компонентів; надання студентам можливості для самоосвіти та самоконтролю; дотримання диференційованого підходу під час добору та виконання пізнавальних завдань. Педагогічний експеримент підтвердив ефективність та доцільність розробленого НМК з дисципліни "Методика викладання хімії".
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | методика викладання хімії ; навчально-методичний комплект ; компоненти комплекту ; концептуальні засади створення НМК ; професійно-методична підготовка майбутніх вчителів хімії ; особистісний конструкт пізнавальної діяльності студента |
Теми: | Хімічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Трав 2020 18:07 |
Останні зміни: | 18 Трав 2020 18:07 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3100 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |