Антонова, І. В. (2014) Особливості стратегічного управління підприємств молочного сектору. Двадцять четверта березнева наукова сесія Осередку Наукового товариства ім. Шевченка у Черкасах : Матеріали доповідей на засіданнях секцій і комісій, 11 -27 березня 2013 р. с. 178-183. ISSN 978-966-353-375-9
|
Text
маке�82_ntsh_24_llg-178-183.pdf Download (161kB) | Перегляд |
Резюме
У ході дослідження діяльності та стратегічного управління підприємств молочного сектору було виявлено, що для успішної діяльності підприємств в умовах ринкових відносин постає питання якісного та ефективного планування діяльності. Підприємства розробляють стратегію своєї поведінки на ринку, вивчають конкурентів, виявляють свій потенціал, визначають вплив внутрішнього та зовнішнього середовища.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | стратегічне управління ; підприємства молочного сектору ; ринкові відносини |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 29 Квіт 2020 11:22 |
Останні зміни: | 15 Трав 2023 09:45 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2477 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |