Авраменко, В. С., Салапатов, В. І. (2018) Вступ до програмної інженерії. Том 1. Історія розвитку. Основні поняття : навч. посіб. - 2 вид. [Навчальний матеріал]
|
Text
vsty_1.pdf Download (5MB) | Перегляд |
Резюме
Мета даного посібника – сформувати уявлення про професію програміста та закласти основи для отримання навичок в області обчислювальної техніки, комп’ютерних наук та програмування, розвинути професійний світогляд майбутніх програмістів та адміністраторів комп’ютерних систем та мереж, орієнтувати їх у бурхливому вирі нових ідей та технологій апаратного та програмного забезпечення, операційних систем і мов програмування. У посібнику розглядаються вміст основних понять програмування, історії їхнього розвитку, початкові відомості з інформатики, основні елементи мов програмування, принципи структурного програмування та основи програмування у середовищі Turbo Pascal. Посібник розбитий на два томи. В першому томі надається еволюція розвитку комп’ютерної техніки та основи інформатики. У другому томі йдеться про основи програмування взагалі та конкретне застосування мови Pascal при розробці програм зокрема. Наводяться численні приклади перевірених програм. Призначено для студентів ВНЗ, які навчаються за спеціальностями по напрямах підготовки “Комп’ютерні науки”, “Програмна інженерія”, “Комп’ютерна інженерія”, "Інформатика та обчислювальна техніка", для студентів інших споріднених спеціальностей, а також учнів старших класів шкіл, технікумів, коледжів з поглибленим вивченням інформатики. також доопрацьовані, доповнені та додані нові розділи.
Тип елементу : | Навчальний матеріал |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | програмування ; інформатика ; мови прогамування ; основи програмування ; Turbo Pascal |
Теми: | Фізико-математичні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Лип 2019 09:24 |
Останні зміни: | 17 Лип 2019 09:24 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1461 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |