Роль канадських університетів у становленні та розвитку системи багаторівневої педагогічної освіти

Павлюк, В. І. (2012) Роль канадських університетів у становленні та розвитку системи багаторівневої педагогічної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). pp. 89-94.

[img]
Preview
Text
3-(216)-89-94.pdf

Download (514kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена питанню визначення ролі канадських університетів у становленні та розвиткові системи багаторівневої педагогічної освіти в Канаді. Розкрито структуру та специфіку формування навчальних програм з освітньо-кваліфікаційних рівнів: бакалавр, магістр, доктор. Виділено перспективні шляхи застосування канадського досвіду організації багаторівневої професійної підготовки майбутніх учителів в університетах для української системи вищої педагогічної освіти.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: система ; навчальна програма ; глоболізаційні процеси ; педагогічна освіта ; кваліфікація
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 12 Jun 2018 11:12
Last Modified: 12 Jun 2018 11:12
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/910

Actions (login required)

View Item View Item