Нос, Л. (2012) Вплив урядових освітніх структур Канади на професійний розвиток вчителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). pp. 82-85.
|
Text
3-(216)-82-85.pdf Download (497kB) | Preview |
Abstract
Розглядаються підходи освітніх структур Канади до організації професійного навчання вчителів. Представлено систему неперервної професійно-педагогічної освіти цієї країни. Здійснено аналіз технологій, описано форми та методи що сприяють професійному розвитку вчителів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | фізична культура ; молодь ; духовний розвиток людини |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 17 Jul 2019 09:04 |
Last Modified: | 17 Jul 2019 09:04 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/908 |
Actions (login required)
View Item |